lördag 13 april 2013

Album så söta, så söta!

Fick en stor sändning med album från Extrema album förra veckan och nu har jag äntligen hunnit packa upp dem.
Så söta, så man skulle vilja äta up dem.

För äntligen har jag hittat en leverantör som man kan lita på.
Som levererar snygga produkter i suverän kvalité.
Och även min akilleshäl :-) beställningarna är relativt lätta att göra!!!

Så nu är det bara fantasin som sätter gränser. Eller som jag hävdar, less is more!
Välkomna att beställa album från och med nu.
Givetvis kan vi göra det på bilder ni/vi tagit tidigare.
Själv gjorde jag äntligen i ordning ett album på min dotter.
Bilderna tog jag för 14 år sedan, men jag inte hittat ett bra sätt att presentera dem på, för än nu :-)

Maila mig, om du vill ha en prislista!
Här är de röda albumen 20x20 cm. De ovanför 15x15 cm. och de översta 10x10 cm. Så att man kan göra en "handväsk-variant" på ett stort album!!! Smart va´ :-))
15x15 albumet har jag tryckt namn och datum på framsidan!
Så här snyggt kan det bli. Trodde dock att namnen skulle hamna på 2 rader, därav avsaknanden av "&" mellan Ellie och Jonas. men albumen var mina privata. Så nu vet jag hur man gör för att få det riktigt .-))
Två olika storlekar och två olika omslag, men samma upplägg på bilderna!
Vitt mjukt omslag
Mjukt omslag med söm!
Krokodil omslag .-))
Titta på den näst understa albumet. Ser ni vad platt det är. det är ett alternativ till de mjuka, bubbliga omslagen. Samma material och samma färger men ingen stoppning.
Sidorna går också att få i två olika utföranden. jag föredrar dock den enfärgade. Antingen bara svart eller bara vitt.
Svart kära som det heter i albumsbladet
Vitt! Vilket blir mer enhetligt. eller bara svart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar